Viditeľná tvár vášho úspechu

Ako po lete prilákať zamestnancov naspäť do kancelárie?

Pandémia koronavírusu spôsobila, že práca z domu sa stala bežnou praxou. Mnohí zamestnanci si homeoffice obľúbili a oceňujú jeho flexibilitu a pohodlie. Má však aj svoje úskalia, preto sa dnes personalisti a manažéri firiem snažia o návrat zamestnancov do kancelárií. Ako na to? Choďte na to lišiacky – vytvorte také prostredie, v ktorom tráviť čas nebude povinnosťou, ale radosťou. 

Popracujte na Wellbeing-u

Čoraz častejšie skloňovaným pojmom je tzv. Workplace Wellbeing a venovali sme sa mu podrobne v jednom z predošlých článkov. Ide o vytvorenie pohodlného a zdravého firemného prostredia. Zahŕňa 5 aspektov – od ochrany pred ublížením, cez prepojenie a komunitu, work-life balans, zmysluplnosť práce až po príležitosť pre rast.

Ako na Wellbeing v praxi

Jedným zo spôsobov, ako prilákať zamestnancov naspäť do kancelárie, je vytvoriť im príjemné a pohodlné pracovné prostredie. Investujte do kvalitného nábytku, vybavenia a technológií, ktoré zamestnancom uľahčia prácu a pomôžu im udržať si zdravie a pohodu. 
Ďalším spôsobom, ako zatraktívniť prácu v kancelárii, je ponúknuť im rozličné výhody. Môže ísť napríklad o:

Spoločenské aktivity a podujatia, ktoré zamestnancom pomôžu nadviazať kontakty s kolegami a vytvoriť pocit spolupatričnosti.

Benefity ako je stravné, príspevok na dopravu alebo vzdelávanie, ktoré zamestnancov motivujú pracovať v kancelárii.

Práca v kancelárii a jej výhody

Okrem vyššie spomínaného Wellbeingu má práca z kancelárie aj svoje vlastné výhody. Tie je dôležité komunikovať zamestnancom, aby si uvedomili, akým prínosom to pre nich môže byť.
Pre inšpiráciuspomenieme niektoré z výhod:

Lepšia spolupráca s kolegami. Pri osobnom kontakte je jednoduchšie komunikovať a riešiť problémy.

Viac motivácie a produktivity. Ľudia pracujúci v kancelárii sú vo všeobecnosti motivovanejší a produktívnejší ako tí, ktorí pracujú z domu.

Menšie riziko vyhorenia. Podľa štúdií sú  zamestnanci v kancelárii menej náchylní na vyhorenie ako pri práci z domu.

Okrem toho sa špecializujeme aj na ergonomický nábytok do kancelárií, ktorý nájdete v našom showroome v Bratislave. Obľúbené sú predovšetkým ergonomické kancelárske stoličky od prestížnej značky Herman Miller. Vďaka týmto stoličkám budú zamestnanci po celý deň sedieť pohodlne a bez bolestí, zároveň im pomôžu predchádzať zdravotným problémom súvisiacim s dlhodobým sedením.

Páči sa vám produkt?
Chceli by ste o ňom vedieť viac?

Napíšte nám

Dovolíte nám používať cookies?

Cookies sú údaje, ktoré prehliadač ukladá pri prezeraní stránok. Bez nevyhnutných cookies by stránka nefungovala. Analytické pomáhajú zlepšovať obsah nášho webu. Vďaka personalizovaným cookies prispôsobujeme stránku priamo pre vás. Marketingové používame na účely marketingu a cielenie reklám. Váš súhlas je pre nás dôležitý, aby sme vám vedeli ponúknuť čo najlepší obsah.